- Wydział wewnętrzny zalecił przyjrzeć się dokładniej temu projektantowi.
Coś podejrzanie dobrze sobie radzi. - Co o nim wiemy?
- Niewiele. Podobno arkana zawodu sam zdobywał. Dodatkowo mamy jeszcze
kilka raportów terenowych…
Wywiad donosi, że zaczynał w niewielkiej, rodzinnej agencji specjalizującej się w produkcji gadżetów reklamowych na zamówienie. Tam również stawiał pierwsze kroki w projektowaniu stron www oraz materiałów do druku. Po kilku latach firma nie przetrwała ogólnoświatowego kryzysu finansowego i musiał szukać nowego pracodawcy.
Zwerbowała go agencja mająca stałą obsługę wielu topowych marek, głównie alkoholowych. Szybko rozwijał swój wachlarz umiejętności pod okiem starszych i doświadczonych inspektorów graficznych. Był przydzielony zarówno do brudnej roboty przy kampaniach BTL rozpracowywanych dla ogólnopolskich marek, jak i kreatywnej pracy przy wszelakich przetargach. Po czasie, w poszukiwaniu nowych wyzwań, opuścił dotychczasową przystań i zakotwiczył się w kolejnej firmie.
Wybrani klienci i marki: Grupa Żywiec (Heineken, Żywiec, Warka, Radler, Paulaner, Desperados, Tatra, Specjal), Brown-Forman (Jack Daniel’s, Finlandia), Stock Polska (Żołądkowa Gorzka, Żołądkowa DeLuxe, Stock Prestige, Amundsen, Lubelska), Unilever (Knorr), Metsä Tissue (Lambi, Katrin), Cinema Park
Tutaj do jego obowiązków należały śledztwa z kategorii druków, rozwiązywanie rozmaitych spraw związanych ze światem cyfrowym oraz kreacje graficzne ilustrujące najróżniejsze kampanie reklamowe. Dodatkowo dzielił się zdobytą wiedzą i doświadczeniem z kolegami agentami i szkolił wielu młodych śledczych. Samemu również chętnie pochłaniał wiedzę od zespołu o nieznanych sobie rozwiązaniach.
Wybrani klienci i marki: ALDI, BP, PLL LOT, Otodom, BNI, Goodyear, GOODTIME, Elfa Pharm, Ziko, Dr.Max
Chęć zdobycia większej praktyki w tajemnej dziedzinie web designu pchnęła go do desantu w kierunku agencji, która głównie takim zagadnieniem się zajmowała. Ostatnie informacje jakie posiadamy mówią, że nadal w tejże firmie pochyla się nad sprawami z cyfrowego świata.